Mycket på nu med alla förberedelser med allt

Midsommar, födelsedag, jobbsituationen och fix med sjukt barnbarn gör att jag känner mig lite lagomt stressad om att få ihop alla bitar i min planering.
Begravde laxen igår och storstädade nersutten sunkig rumssoffa och kletigt vardagsrum, klippte mig och Emma hos Åsa samtidigt som jag och Emma tog hand om Rue tillsammans.
 
Idag har jag chillat med Rue, städat upp ugnen, tvättat och renbäddat i joursängen. Rue var idag lite sämre än igår och ville inte äta så mycket. Älskade lilla vän..
 
 
Sov både på förmiddagen och på aftonen.
 
 
Jag gjorde kycklingwook till middag och röjde och rensade sen i köket. Gjorde sedan en WB paj innan jag gick ut och rensade klart näst sista biten vid Rönnhäcken.
 
 
Mina tankar idag går ändå till de själar som inte mår så bra, till de själar som borde låta bli alkohol och därigenom inte skapa sig så mycket psykisk ohälsa.
Vet att några kommer att tycka att jag är hård och orättvis!! Men jag ser den röda tråden...
 
 
Viktigt för mig, viktigt för alla tänker jag... är att ta ansvar för det man säger och gör!
 
Jag älskar mitt liv, jag älskar vårt stugprojekt och jag vet vad vi behöver prioritera för att få ihop det i sommar! Men det kräver dock mycket inom mig för att ro ihop det jag vill uppnå!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0