Snabb update

Försöker hinna med måsten samtidigt som jag njuter av att vara farmor.
 
 
Klippte delar av gräsmattan igår och vattnar andra delar samtidigt.
 
Stökar och städar, sorterar bort och inreder igen på övervåningen där mina kids bytt rum.
 
 
 
Har haft besök av mamma och Ulf + Lisa ikväll och skruttvolvon som Lisa kör är fixad och går igen.
 
Ska ha Rue från idag till måndag afton ifall jobbet inte säger något annat, tycker att det är så himla jobbigt att inte veta hur den närmaste tiden ska se ut. Baksidan delux med mitt jourhems uppdrag till kommunen.
 
Emma sover hos kompis, Jhon är hos flickvännen och maken och sonen jobbar på fint i Ammarnäs.
Fönster och alla dörrar är på plats.
 
 
Garaget är ihopbyggt och en takstol av nio är upplyft.
 
 
Bilder från vissa ögonblick idag känner jag för att dela, sen ska jag stupa isäng och sova.
 
 
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0