Märklig känsla och länge sedan sist

Konstigt det kändes i afton och ikväll då jag insåg att det bara skulle bli jag och Emma som skulle äta middag och sova under Drängsmark 78 tak i natt. Blev sen middag då jag för en gångs skull ställde kravet att ni får försöka åka buss och det cyklades ut till Frostkåge för att hitta en buss...blev då middag således först vid  19 ca för mig och Emma.
 
Har surrat med jourkollegor och klippt gräsmattan, skjutsat till Byske och vattnat och städat samt putsat undan bevis från att ingen varit där på länge hos pappsen.. sorgligt att det ska vara så viktigt med principer, men däremellan så besöks det inte?
En gravplats behöver omsorg och tillsyn ofta, tyvärr har jag inte hunnit på länge, tydligen ingen annan heller. 
 
 
Igelkotten har jag inte sett ofta de sista fem till åtta åren, men oftare i år...
 
 
Har putsat fönster och flyttat fönsterbelysning från norr till söder. Skruvat i golvlister och imorgon får det bli rumsskifte för mina minstingar.
 
 
Kramisar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0