Har skissat ett förslag och snackat med min dotter

Rue dag idag tills imorgon afton och jag trivs. Jhon kom på i elfte timmen att han ville till stan och Emma ställde upp och åkte med då jag skjutsade in extrasonen så att Rue inte skulle somna i bilen efter middagen.
 
Hör och förstår att plåttaket ska upp ikväll/inatt på vår stuga och att allt handlar om att vi har ställningen bara en vecka till... 
 
 
Supertack till alla som på något sätt hjälper oss att kapa kostnader genom att frivilligt hjälpa till!
Stolt över min man som är projektledare, stolt över min son som brinner av energi och lust och kunskap så vi får förverkliga den här så osannolika drömmen.. Verkligen också stolt över hur min man och vuxne son får vår omyndige son att trivas och utvecklas.
 
 
Ska nu krypa ner i sängen med den här lilla mysiga minimänniskan som sover så sött från ca åtta ikväll.
 
Vill bara berätta att jag målat väggarna varv två ikväll i Emmas blivande rum och skissat på ett broförslag till ladan...pratade med Johanna igår och de kommer nog upp till norrland i augusti då jag är ledig. Pratade med kloka Lisa idag och hon var lite slut efter jogging runt broarna...
#stolt mamma till fem.
 
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0