Blev inget IKEA

Ingen respekterade andras behov igår och ingen av ungdomarna tog eget ansvar över sitt sömnbehov.
Sms på alldeles fel tider väckte mig som somnat, somnade om och väcktes av tassande i köket, somnade om och väcktes igen av hungrig tonåring.
Själv var jag tvungen att stiga upp för att ringa viktiga jobbsamtal.
 
Summan av kardemumman blev aldeles för lite sömn för mig och omöjligt att få liv i mina tonåringar som skulle med på IKEA och resan får skjutas framåt i tiden.
 
 
Jag är inbjuden att få vara med på begravning som sker i stillhet till veckan, men kan förmodligen inte vara med på grund av mina åtagande av att sköta barn.
 
Idag blir det en kamp att inte fastna i negativa tankar och inte ställa så mycket krav på mig själv. Få se om jag städar, målar eller bygger bro? Eller bara är?
 
 
Kram. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0