Begravning

Hann bara med rubriken förra gången jag tänkte blogga och gav som upp sedan att få till någon text under den.
Jag är enormt tacksam över det stöd jag fått de senaste dagarna av släkt och vänner, som hjälpt mig att få ihop vardagen när mitt jobb krävde att jag reste iväg lite över dagen. Tack Britt, Elaine och Lisa för igår
då jag var iväg på ett jobbuppdrag och nu är min jourplats fylld och två små liv ska bo hos oss ett tag.
 
Med hjälp från mina fina jourkollegor och min dotter Lisa kunde jag smita iväg idag på min barndomsväns begravnining. Tacksam!
 
 
Ska snart göra nattinatt, extremt trött efter de senaste dagarnas extrema känslomässiga anspänningar.
Avslutar med en bild från Ammarnäs och att vi har ett garage med carport nu.
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0