Magisk vacker decemberdag

Började den här dagen med ynnesten att få ligga kvar i sängen, efterlängtad sovmorgon.
Minns inte sist det hände att jag fick en chans att somna om. Vaknade dock av ett sms meddelande redan vid drygt åtta av att ett barn behövde mig.
Men positivt att alla barn var i skolan utan tjafs.
 
Magiskt vackert vinterlandskap hela dagen, ljuset var fint på förmiddag och ännu mer magiskt på eftermiddagen.
 
 
Hämtade hem Pontus för tidigt från skolan, men glad over att han tog sig dit med buss och normal uppstigning med frukost i magen.
 
Väl hemma hämtade jag hem lillkille från förskolan, fikade honom och vände om till stan för lite ärenden och ett socmöte med annat barn..
 
 
Blev tvungen att stanna och ta kort, ta kort i farten och ta kort i norrläge och i söderläge för att dokumentera de vackra vintervyerna och solnedgången..
 
 
Observera att bilderna är inte retuscherade...
 
 
Efter mötet skyndade vi oss hem för att ta emot mina barnbarn och ge Mikael och Maria chans att fira sin årsdag. <3
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0