Ingen julstress

Åkte in till stan på eftermiddagen för att fixa lite småsaker och inköp av sista julklappen. Galet mycket bilar och folk runt Solbacken, bättre inne i stan. Skönt ändå att jag inte känner mig stressad.
Ska vara hundra procent farmor på morgonen i morgon så Mikael och Maria får handla julmaten i lugn och ro. 
Johanna och Lisa är också på väg upp från Stockholm och de övernattar just nu i Ö-vik. Vilken härlig känsla jag bär inom mig då jag ska få fira jul med alla mina barn och barnbarn denna jul.
 
Uppesittarkväll på söndag blir det och jag rensade Centrumhörnans Bingolotto lager. Saffransbullar, knäck, ischoklad och västerbottensostpaj med grönkål ska också hinnas med att tillagas. Skönt att känna att jag har koll på läget och är inte det minsta stressad.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0