Kalas och väckt av polisen.

Mina småisar tog sovmorgon i morse och väckte mig först vid nio vilket passade yppans just idag. I natt lite efter ett blev jag väckt av att min mobil ringde och då jag svarade och det var från polisen blev jag klarvaken. 
Nu var det inte värst alvarligt, men rädd blir man då någon presenterar sig med namn och säger att han ringer från polisen i Luleå och det gäller en upphittad hund.
Jag står nämligen som närmast anhörig på id märkningen på min systers hund Molly och då syrran inte svarade ringde de till mig, nu kunde jag inte hjälpa till så värst mycket mer än att ge de ett namn till de kunde ringa och då jag träffade syrran idag så hade det löst sig och hunden Molly var med.
 
 
Vi har firat Emelie och Alva idag som nyss har fyllt 20 år och 18 år. Stolt faster är jag till två fina tjejer.
Roligt att ses och de små barnen hittade lekkompisar och hade också kul.
 
 
 
Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0