Ensamkämpande och missförstådd med flit delux

Vi har arbetat hårt hela dagen jag och mina små lånisar med att tömma pool, städa bort tält och plantera om felplanterade växter och rensa bort ogräs i pallkragarna.
 
 
Vi(Jag och mina smålånisar) har tvättat bort Axe igen från en annnan matta och då passade vi på att sanera undermatbordetiköketmattanockså.
 
 
Efter middagsmaten och lekstund ute blev det duschbad och tandborstning, sen sagostund och nattisång för de små och jag dammsög, torkade golv och drog ut spisen och skurade dess sidor, dammsög under och torkade upp allt som har med spis och fläkt att göra. Torkade även köksfönstret och fångade solnedgång och rosa kvällshimmel.
 
 
För mig är det viktigt att vi samtalar och förstår varandra, tänker även på andras känslor förutom våra egna. Blir dock ofta påkommen nuförtiden om att jag tänker ensamt så...
De flesta människor bryr sig enbart om sina egna känslor och har svårt för att förstå andras känslor och vad deras känslor orsakar för val i deras livsstig.
 
Så otroligt roligt att höra "titta aika vad jag kan" när man kan gunga själv;)
 
 
Älskar mitt uppdrag till Skellefteå kommun, svårt dock att inte kunna behålla alla lånisar. Men jag ger dem i vart fall en lycklig tid i deras minnen...
 
Kram och godnatt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0