Phu....

Oj så mycket känslor och anspänning! Tar detaljerna sen om skolmötet som blev bra ändå...
 
Besökte hälsocentralen direkt efter mötet och fick mina misstankar bekräftade om att det är Rosacea som jag har i mitt ansikte på kinderna.
Runt ögonen har jag eksem från något som jag är överkänslig mot....
 

Cortison runt ögonen och förbud mot cortison på kinderna. Köpte salvor och lite extraprodukter på apoteket för många hundralappar.
 

Fina Carina uppvaktades ikväll, hon har kommit ikapp mig.
 

Annars då? Jo har fått upp ett prydnadsskåp i köket...
 
 
Serverade önskekost till middag.
 
 
Fast jag gjorde broccoli till mig istället för poatisgratäng.
 

Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0