Maktlös

Idag trillar mina tårar hela tiden, för minsta lilla och för att jag är trött, trött på att försöka, trött på att hitta lösningar, trött på att det trillar tårar, trött på att min ork tryter, rött på att inte hitta vägen ut...
 
Tänker att jag kan skylla på att vår folkkära Barbro har somnat in efter kort tids sjukdom. Fuck cancer!
 
 
Tänker att jag också kan skylla på mina hormoner som är i obalans. Fuck Klimakteriet!
 
När jag liksom är arg på olika saker säger jag väl Fuck till npf diagnoser också, eller egentligen säger jag Fuck till att alla med svårigheter får kämpa mot felaktiga odds att passa in, en orättvis kamp att passa in i normalstördas norm och inte få rätt stöd!
 
Tänker att det är bara en bråkdel av varför mina tårar trillar.....
 
Älskade Viviann (handräckning och samtalsstöd som ingår i mitt uppdrag) har dock hjälpt mig att bena ut och ge mig trygghet i att jag gör saker bra och att det inte är konstigt att inte orka ibland. Tacksam för att jag har dessa avlastningssamtal.
Det är okej att vara svag emellanåt.... det är okej att inte orka... det är okej...
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är okej - DU ÄR BRA! Du är älskad och omtyckt av alla (som är vettiga). Styrkekram <3

Svar: ❤️
Annica

2018-04-04 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0