Ja må hon leva

Befinner mig hos Johanna och Erik i Täby, tillsammans med Emma den här gången. Vi flög ner igår kväll efter en dag med skola för Emma och möten för mig.
 
 
Idag började jag morgonen med att sjunga "Ja må hon leva.." för Alma som har sin andra födelsedag.
 

Hon är inne i en Bamse fas och fick alla figurerna och husen som hör Bamsevärlden till (i gemensam present av många) och oj vad hon och Elton har lekt med de figurerna och husen. Bamse är självklart favoriten.
 
Till middag gjorde jag kycklinggryta och fick hjälp av Alma att röra om....
 
 
Hjälpte Johanna att baka en kaka till morgondagens kalas också.
 
 
Nu ska jag se Kristallen och fredagsmysa här i Gribbylund.
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0