Ja jag ska!! Men sen..

Det blir inte riktigt som vi tänker att det ska bli i vår familj just nu... hade ljus framtidstro om skola, ork och andra bitar. Men som oftast är det ett steg framåt och man tänker nu kommer det att fungera, sen blir det två steg bakåt och man är på ruta ett igen.
 
Vi kämpar på och i ärlighetens namn blir det bättre och bättre, men känslan är som ovan ofta!
 

Tände ljus hos pappa härom kvällen då jag hämtade Emma hos kompis. Pappa ger mig framtidstro, pappa gav aldrig upp och stretade alltid på framåt.
 
Vi vet inte vad vi har framför oss och jag försöker att inte oroa mig för det som inte skett ännu.
Livet, det här livet.... vilka val vi gör påverkar det liv vi får uppleva sen. Tänk gott, dina tankar blir din verklighet.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0