Cervofix

Var på Tupperwareparty hos min kusin här i byn i går afton och insåg att det har hänt en hel del i deras sortiment sen jag sålde plast på homepartyn på nittiotalet.
Min absolut mest använda produkt är Cervofixen som man kan varmhålla mat i eller tina räkor på ett snabbt och gott sätt. Tror till och med man kan färdigkoka risgrynsgröten i den.
 
Den har sedan länge utgått ur deras sortiment, men det finns liknande mer utvecklade produkter som fyller samma funktion.
Jag kom inte på namnet på Cervofixen och det blev kvällens måste för konsulenten att söka reda på det och hon lyckades.
 

Jag investerade i cilikonugnsformar och längtar tills de kommer för då ska jag servera familjen potatisbakelser med VB ost.
 
Nu blir det turbo på fredagsstädning och sen slänga ihop en gryta som jag ska servera till middag då även Mikael, Maria och Rue kommer hit.
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0