Titta det snöar

Igår afton kom det mer snö och idag har jag till och med skottat lite. Kullen skulle försvinna igår men den är kvar och vi hoppas på idag istället.
 

Hade äran att leka med Rue hela dagen igår då Maria hade examination via länk då hon studerar på distans.
 

Direkt då jag hämtat Rue skjutsade vi mitt bankkort till Byske så Emma fick låna det då hon skulle till stan på eftermiddagen. 
 

Många onödiga mil jag nött på sträckan Byske - Drängsmark, eller i och för sig inte helt i onödan ändå.
 
Vi nöter på och förbättrar våra regler och rutiner och ett barn var så besviken på sig själv i dag då bussen missades med en minut.
Jag passade på att åka förbi pappa och säga hej, hade dock inte med mig något ljus att fylla på med.
 
 
Måste också visa er de fina rosor jag fick igår kväll utav min stora lånekille som ville uppvakta mig nu då han hade fått in pengar på kontot. Rörd.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0