Sammanfatning av veckan

I måndags vid halv åtta åkte jag till Kåge och hämtade Rue. Senare på dagen kom Lisa hem och chillade med oss och tog bl.a det här kortet på mig och Rue.
 

Tisdag var jag först på avlastningssamtal med Viviann innan jag sen mötte upp Lisa vid Wok & Roll där vi köpte med oss lunch som sen vi tog med oss till Kåge.
Maria skulle praktisera eftermiddag och kväll på kirurgen och jag och Lisa bestämde oss för att förutom att passa Rue även hjälpa till med städning som lätt prioriteras bort eller inte hinns med då man pluggar heltid och är mammaledig.
 
När Mikael kom hem från jobbet åkte vi alla hem till oss för en hamburgermiddag och när sen Rue nattats i våran säng åkte Mikael hem till sig.
 
Onsdag förmiddag gick åt till att leka med charmtrollet.
 
På eftermiddagen hade jag och Emma klipptid som lillan fick hänga med på och lagom efter det så möttes jag och Mikael i Frostkåge för att lämna tillbaka Rue.
 
Onsdagkväll var det meningen att vi skulle gå handledarutbildningen för övningskörning men vi fick inte vara med då vi hade missuppfattat tiden och kom försent.
 
Torsdag hämtade jag Rue i Kåge på morgonen igen och vi hade en bra dag tillsammans.
 

Maria hämtade igen sin dotter på eftermiddagen.
 
Själv avslutade jag torsdagen med tjejkväll hemma hos mig, alltid lika mysigt att ses.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0