Övningar vid ryggskott

Nu gör jag ett inlägg till mig själv där jag samlar ihop ryggskottsövningar.
 
Att sitta på huk, ligga på rygg och rotera, stretcha och vrida är bra övningar.
 
Här bra kommaigång övning, men sen är dessa tre rörelser återkommande som rekommendation vid ryggskott.
 
 
Andra Stärkande ryggövningar här.
 
Jag har utfört de tre övningarna varje dag nu men är fortfarande dålig och kan inte räta ut ryggen helt och hållet.
Trots det har det gått jättebra att underhålla och ta hand om Rue.
 
Jag stretchade och vilade ryggen medans hon sov i vagnen ute på altanen.
 

Vi har haft sällskap av Lisa idag som ville låna tvättmaskinen. Lisa har även hjälpt till med passning och skjutsning av barn.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0