Tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma igen och kastas rakt in i ekorrhjulet av möten och telefonsamtal och saker som ska fixas och ordnas. Phu!
 
Tvärtom mot vad man kan tro så har det faktiskt varit avkopplande att ta hand om mina barnbarn i några dagar. Det hinner samlas ganska mycket händelser runt varje individ som bor här som har lagts på hög medans jag varit borta som nu behöver pratas om och ordnas lite med + att jag hade olika tider/möten inbokade i agendan direkt jag kom hem.
 
 
Men det är skönt att vara hemma och kramas med mina egna trollungar också givetvis.
Hittade en bild på en betydligt yngre Emma som får gestalta den kärlek jag känner över den rikedom jag har som får umgås med alla mina barn, biologiska eller inte så är det ändå härligt.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0