IKEA

Jag har krattat lite då och då ute på gården och igår när jag var på IKEA lånade Jörgen grannens traktor och tog resten. Det blir inte lika bra som då man handkrattar men det duger, nu är det bara planteringar, i häcken och runt husväggarna kvar.
 

Igår var jag iväg till IKEA tillsammans med dessa godingar.
 

Det blev väl inte superbilligt precis, men vi var supernöjda med shoppingen. Jag hittade dessutom supersköna skor.

Mattan som jag står på följde även den med hem från IKEA. Köpte lite glasburkar för att kunna byta ut lite plast i skåpen och vips hade jag energi till att städa undan tre stora påsar med plastburkar från kakor/glass/gudvetvad.
 
 
Den här dagen började jag med en skogspromenad innan Jörgen åkte iväg på jobb.
 

Sen fixade och vek jag de nu upptvättade sängkläderna jag inhandlade igår och fick bättre ordning i mitt linneskåp.
 
 
Jag har ingen mangel men det funkar.
 
Efter lunch skjutsade jag ett barn till stan och sen handlade jag mat i Kåge. Köpte blommor till morsdag och till pappa som jag sen åkte och planterade.
 
....före såg det ut så här.

Från början hade jag inget inplanerat dessa fyra dagar, nu har jag ganska fullt upp. Har lagt ihop en tårta för i morgon blir det att fira morsdag här lite för tidigt med grillat.
 
Kram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0