Fredag

Igår var det mycket inbokat och fullt fokus på att lyssna av alla individer hur de haft det under tiden jag varit borta.
Kvällen avrundades med att Lisa var barnvakt ett par timmar medans jag och Jörgen var på möte och tog oss sen tid att snusa på Rue.
 
 
Idag har jag försökt torka av alla målade ytor från svarta fingerkladd, fredagsstädat och haft besök av en människa(jobbrelaterat) och jag känner att jag behövde höra det "kred" hon gav oss. Alla behöver höra att man är bra också... för tyvärr fokuserar vi människor allt för lätt på det som är jobbigt och fel.
 
Let´s dance final ikväll och det står faktiskt mellan två lika värdiga eventuella vinnare. För en gångs skull kan jag inte tycka att hen borde ha vunnit. Bra kämpat Anja och Jesper!
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0