En morsdag med extra allt

Jaa hör ni, den här morsdagen har innehållit både positivt och negativt, men jag ska mest hålla mig till det positiva.
Fick en trevlig morsdagshälsning via Instagram i natt från Johanna.
 
 
När mina hemmaboende barn vaknade fick jag fina blommor, choklad och kramar.
 

Vi blev försenade på grund av tonårstjafs, dessutom med två följeslagare (två tonåringar) mindre än vad det var tänkt från början, men vi  resterande kom oss iväg där efter tre för en biltur till min mamma.
Glömde blomman hemma då det blev så dålig stämning innan vi for, men fyndade massa petunior på Coop forum för endast 10 kr styck + en morsdagsros och mor blev nog minst lika glad för de tänker jag.
 
 
Mamma bjöd på supergod smörgåstårta som även lillkille mumsade och åt två stora bitar utav.
Jag och Emma spelade ett parti Fia med knuff och timmarna flöt iväg...
 

Det var så länge sedan  jag var till mor sist, men det var sig likt, blir som glad i deras hem. Vi har många fina minnen därifrån jag och mina stora barn. Det var semester för mig att bo i deras husvagn på gården då man var ensamstående trebarnsmamma. Det var en fin period som har en fin speciell plats i min minnesbank.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0