Osäkerhet

När man är en människa som alltid försöker anpassa sig för att passa in och är oerhört flexibel och lyhörd på andras signaler och duktig på att förstå vad andra behöver och duktig på att tillgodose andras behov villkorslöst.... kan det eventuellt någon gång bli lite för mycket och man bara bryter ihop för att inte själv bli bemött på detta villkorslösa sätt!
 
Det hände mig i afton....
 
Jag försöker alltid läsa av alla människor och försöka förstå varför de gör som de gör? Stå ut med att de är så också, anpassa mig,fast jag inte alltid gillar det...
 
I afton orkade jag inte med att FÖRSTÅ och valde att gå undan och hamna i fosterställning och tårar...
...insåg att svälja ner någon middag var inte möjligt...
 
Men det jobbiga för mig blev att jag avvek från normerna och sa att nu orkar jag inte... jag behöver vara ifred.
 
Vi alla kan vara svaga ibland..
Vi alla behöver höra att vi är bra...
Vi alla behöver beröm, bekräftelse och kramar!
 
 
 
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Kram!

2017-03-25 @ 08:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0