Min helg

Var som vanligt på ridhuset med Emma i fredags och det är lika roligt varje gång att se bl.a Emmas utveckling. 
 
 
På lördag klev jag ur min komfortzon och var ut och åt med ett gäng familjehemsmammor. Blev inbjuden via en facebookgrupp och kände bara en person sen tidigare. Men jag ångrade inte att jag anmälde mig, det blev jättetrevligt..
 

Idag har mamma firats hemma hos oss då hon tycker det blir för mycket stök om vi skulle komma till henne.
Jag fixade ihop en grillmiddag, brorsan köpte lotter och Emelie hade bakat en god kaka som vi serverade till kaffet.
 

Hjälpte mamma att rensa sms ur sin telefon då den plingade till och mor fick ett MMS på släktens nyaste tillskott. Min ena kusin har fått en liten tjej. Grattis!
 
Kram.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var sms kontot fullt 🤔❤

Svar: Mamma tyckte det och ville ha en rensning så telefonminnet inte skulle bli för fullt.😊
Annica

2017-03-19 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0