Jobb jobb jobb

Många inbokade tider att passa helt plötsligt när man har fyra barn att ta hand om. Föräldramöten och andra möten, skjutsningar och umgängen, träffar och kurser.
Jag tycker om att ha tider att passa för jag blir mer strukturerad då.
 
I morse var jag förbi pappa och tände i lyktan och inser att det är rätt bra med snö.
 
Tänk att det har gått lite mer än fyra år sedan pappa förlorade kampen mot cancern.
 
Handlade lite basvaror på ICA och träffade min frissa och pratade om Ammarnäs och senare idag tog vi (jag och Jörgen) ett stort beslut och något fantastiskt kommer att ske.
Berättar mer om det sen när alla detaljer är klara.
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas allt blir bra med eran dröm å version 😀👍

2017-03-21 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0