Mina pojkar

Med åren reflekterar man mer, eller jag gör det i vart fall. Men något som alltid har varit viktigt för mig är mitt ursprung och hur barnens egenskaper, utseende och hurdant de beter sig påverkas av deras ursprung.
Mina två pojkar är så lik sin far, men någonstans finns jag och mina gener insmugna också. Reflekterade idag på detta då en bild på Mikael dök upp i flödet på Facebook. Två år sedan..
 
  

Elton är så väldigt lik sin morfar och sin mor som liten, men man ser också tydliga inslag av nästa generations inblandning, alltså Eltons pappa.
Tydligt ser jag Hans i Mikael och lika tydligt ser jag Jörgen i Pontus, men ändå ser jag mig själv någonstans där i deras ansikten också. Dessutom ser jag jättemånga likheter i utseendet på Pontus och Mikael.
 
Idag har jag shoppat lite till Pontus inför bröllopet och han blev lite tvingad att stå modell. (Han har godkänt att jag lägger upp den här bilden.).
 
 
Hur som är jag superstolt över mina fina killar och deras egenskaper.
 
Skjutsade Emma till Byske efter middagen och passade på att besöka far och vattna där igen.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0