Jobbat hårt, lite skadad men på gång.

Äntligen har jag kommit igång med flytten av stenpartiet/kullen och passar då på att fräscha upp och utöka det gamla vid björken.
På morgonen såg det ut så här..
 

...och nu så här..
 

Jag är långt ifrån färdig med flytt av växter från kullen, men nu är arbetet igång i vart fall.
 
 
Det är kämpigt och slitigt att bära, lyfta och snurra på stenarna så man får de att ligga rätt och jag har klämt mig flera gånger. Men det som göra allra mest ont är då jag stöter i artrosen i sista leden på mitt ena långfinger.
 
 
Bilder från dagen...
 
    
 

Nu ska jag snart åka och hämta Lisa och Pea från flygplatsen. De har varit ner på Johannas möhippa.
 

Kramisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0