Hemma och tillbakablick från i fredags.

Vi anlände till Södertuna slott på fredag eftermiddag mätta, glada och pirrigt förväntansfulla. Efter incheckningen var jag, Emma och Jörgen med Elton och Alma och vi undersökte omgivningarna tillsammans.
 
 
Var ner till vattnet och tittade och sen hittade vi en tennisboll utanför tennisbanan som vi tog med oss in och lekte med en god stund.
 

Sen hälsade vi på i mamma och pappas fina svit i sann slottsanda.
 

Bröllopshelgen har varit väldigt välplanerad in i minsta detalj. När vi kom in på våra rum fann vi en liten påse med chips, mintpastiller och annat gott + ett program över helgen i grova drag.
 
       
 
Ombytta började vi mingla vid 18 tiden och vi hjälptes åt att hålla koll på barnen.
 

Helt underbar miljö att vistas i, som vi alla njöt av den.
 
Klockan nitton samlades vi nere i det gamla stallet och mina fem underbara, unika, fantastiska hjärtan fick jag samlade på bild.
 
 
Jag är så glad över min stora underbara familj där vi alla hjälper varandra. Det blir lite rörigt emellanåt men vi ställer alltid upp för varandra.
 
 
Efter middagen med Bosniskt tema badade Emma fötterna i poolen och grabbarna spelade biljard.
 

Rue chillade med mig och Emma just då.
 

Elton höll sig vaken hela kvällen och somnade först efter midnatt då mamma Johanna gjorde natt med honom. Alma däremot somnade så sött i vagnen.
 

Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0