Heja sociala medier då fotografierna via papper försvann..

Har tittat igenom Facebookflödet ikväll och älskar  bilderna jag lagt ut tidigare och som alltid finns kvar oavsett kraschade hårddiskar och borttappade filmrullar.
 

Då Emma var ca sju år, baserat på hennes tandstatus...
 
Jag och Pea då ICA fortfarande betydde så mycket för mig..
 

Mitt första barnbarn...
 
 
De här bilderna påminner mig om sorg och jobbiga stunder också, men främst över att jag vågade fånga dagen och de lyckliga stunderna.
 

Njut av det du får ut av dagen...fokus på det mår vi bäst av!
 
Kramisar till er alla<3
 
Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Giraffen

Puss på dig!<3

2017-07-28 @ 10:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0