Check

Check 1. Lånebarn ett är överlämnat till barnvakt och bara bilkudde glömdes.
 
Check 2. Lånebarn två har fått kyl och frys uppfyllt enligt önskan och är installerad i Lisas lägenhet.
 
Check 3. Väskorna är packade, egen och makens plus Pontus och Emmas väskor.
 
Check 4. Underkläder är fixade för bättre siluett.
 
Check 5. Återvände till stan för sista panikköpet.
 
Check 6. Present fixad.
 
Check 7. Uteblommor är placerade så de blir lättvattnade.
 
Check 8. Blommor vattnade.
 
Check 9. Snart bortplockat och nattinatt, och imorgon lämnar vi över huset till grannar och svärmor att hålla koll.
 
Längtar och fasar över min insats för att förgylla min underbara förstföddes bröllop. Fasar bara över att jag ska tala och fick delgett i kväll att jag är förste talare!!!
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0