Turistdiarré och kvarstående men

Alla smutskläder och attiraljer från resan är nu bortplockade och jag har städat nedervåningen ordentligt och fått bort alla julsaker, detta pysslade jag med igår.
 
Idag började jag dagen med att följa Pontus till skolläkaren och nu kvarstår det bara att sammanfatta det materialet för de som utreder honom, sen får vi se om och med vad han kan behöva hjälp med i sin vardag framledes.
 
Jag har passat på att göra lite ärenden i stan då Lisa behövde lite handlingshjälp. Hon har suttit på toa mest hela natten och även om jag inte har det så jobbigt med min mage så känner jag av turistsjukan än. Den normala bakteriefloran är inte i balans än och tarmarna kniper och krampar emellanåt. Nu har hon Proviva och vätskeersättning + Dimor tabletter hemma att kunna kurera sig med i vart fall.
Själv lämnade jag en Bob att låna till f.d. lånekille, köpte ny datakabel och lämnade in min mobil på lagning.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0