Året som gick, sammanfattning av 2016

Jag brukar ju skriva en liten sammanfattning av året som varit, har inte hunnit det än, men nu ska jag försöka.
 
Januari 2016: Våra småsyskonlånisar flyttade efter tio månader hos oss. Det kändes och märktes på olika sätt i vår familj.
Jag och Jörgen sov en natt i Umeå och hade egentid.
Vi fick joura och hjälpa en sprudlande glad liten tjej i en liten vecka.
Vi var till Storklinta och Emma slutade gå till skolan.
 
 
Februari: Kämpade med att hjälpa Emma gå i skolan. Renoverade Emmas rum och badrummet uppe och fick nytt lånebarn.
 
 
Mars: Reino kom tillbaka till oss. Emmas rum renoverades klart, toan nere påbörjades och vi var i Ammarnäs. Johanna och barnen kom upp.
 
 
April: Resan till Dominikanska bokades, badrummet blev klart, tonåringen gjorde revolt, var på Familjehemsdagar och jag fick ryggskott.
 
 
Maj: Trädgård, nya glasögon, Stockholm med lånekille och tuff tid som mamma.
 
 
Juni: Kämpade med att få mina barn att må bra, vände ut och in på mig själv. Skolavslutning, 12-års kalas, Stockholm och trädgård.
 
 
Juli: Stadsfesten, poolbygge, Johannas familj här, vi semestrar och vi leker på Lisseberg.
 
 
Augusti: Barnbarn på besök, skolstart, utskolning och trädgård.
 
 
September: Alma ett år och jag åkte ner. Fick nytt jourbarn och familjehemsutbildning.
 
 
Oktober: Ett till jourbarn, förberedelser och roliga saker med att fylla femtio år.
 
 
November: En kämpig månad med mitt tonårsbarn och min kamp att förändra mina levnadsvanor.
 
 
December: Sjukdom, julförberedelser och startade vår drömresa.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0