Om mina kaoskänslor igår och nya idag

Om ni förstod något av mitt svammelinlägg igår, så kan ni nog förstå mitt inlägg idag också....
 
Jag har haft en bra dag idag, trots att Emma tog sig en till "orkar inte" ledig dag från skolan. Vi har rett ut och pratat, kramats och kanske eventuellt vi slipper en upprepning från femman...
 
Jag har varit med på ett syskon/förälder umgänge med mina före detta lånisar idag och det fyller mig med positiv energi...Kalasat med lånisen som snart fyller tre år och njuter av hur bra det har blivit för hen...
 
Men mitt i den här "bra dag känslan" läser jag ett mail från min uppdragsgivare och blir genast tillbaka kastad till allt negativt med mitt jobb.
I mailet fick jag en förfrågan som "rör om i mina känslor" och svarar jag ja så måste jag förändra hela min vardag och svarar jag nej så måste jag fortsätta stå utanför och titta på ett tragiskt människoöde och känna viss skuld....
 
Ta vara på er och njut och gör det bästa av ert liv! De val vi gör påverkar vår framtid och det är endast vi själva som får stå för våra val....
 
 
 
 
I de val man gör måste man se möjligheterna!
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0