Harmonisk morgon

För mig har den här morgonen varit som den typ av morgon jag har strävat efter att uppnå så länge. Barnen gjorde sina morgonsysslor utan knot och tog sig till skolan med hjälp av skolbussen och framförallt utan sura eller arga miner. Applåder!
 
Jag har bestämt mig för att sluta ha ursäkter för att inte promenera. Idag kunde ursäkten vara att jag har inga skor med broddar efter regnet igår med ishala vägar som resultat. 
Därför blev det en promenad på mitt gåband den här morgonen samtidigt som jag lyssnade på Pod och sneglade på morgon tv.

Vi har påbörjat att slutföra vissa projekt på övervåningen och sen blir det att göra detsamma på nedervåningen.
 
Emma har fått hyllor och hyllplan utsågade som jag ska måla, en tröskel till badrummet efter renoveringen och ett sista varv på dörrarna där uppe ska också målas. Dock har det gått en tid och det har blivit slitage så jag behöver börja med greppgrund på allt först.
Jo lite spackling behövs på vissa ställen och det blir nog där jag ska börja nu...
 
 
 
Ha en bra dag och ta hand om dig och kom ihåg att just DU är så värdefull.
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0