Grubblerier

För mig som inte har så väldigt många tider att passa är det ändå väldigt viktigt med struktur och rutiner. Tyvärr är jag en riktig latmask och misslyckas gång på gång med att få in nya rutiner.
Mest handlar det väl om rutiner angående träning och mina kostvanor som jag absolut behöver ta tag i. Jag vill inte dö för tidigt på grund av att jag inte tar hand om mig själv, men framförallt vill jag uppnå bättre allmänt mående för min kropp och min själ. Man får så mycket gratis om man åtminstone promenerar några gånger per vecka.
 
 
 
Att eventuellt den här lånisen kommer till oss V.11 kommer att innebära att jag behöver tvinga in fler bra rutiner för oss båda, men mest för att jag helt enkelt ska orka vara en bra jourmamma och mamma.
 
 
 

Lätt som en plätt, eller..?  Nej inte för mig, men jag kommer inte att ge upp mina försök till att "Den här gången kommer jag att fixa det!"
 
Hur som så börjar jag om igen imorgon...
 
Kram på er;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att din Alla hjärtans dag blir bra. När jag läser detta småler jag. Drömde nämligen så om dig inatt. Du var visserligen mycket längre men du hade tappat många kilon och var jätteglad. Lycka till kram. Gunilla

Svar: Jag skulle verkligen önska att din dröm var sann! Tänk vilken skillnad det skulle bli på min kropp om man fick dra ut den lite!? ;)
Annica

2017-02-14 @ 09:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0