Förändringar igen på jobbfronten

Har fått besked idag om att det förmodligen flyttar in en liten lånis igen hos oss. Det blir i så fall efter V.10 då vi har kommit oss hem från Ammarnäs.
Vi har också sagt att det går bra att ha dubbla lånisar ett tag, så det inte stressas på med att rota fram någon halvdan lösning för mina skyddslingar.
 

Just nu funderar jag på olika framtida situationer och möblerar in i mitt huvud olika lösningar, för det blir ju förändringar för oss på många plan. De flesta på ett positivt sätt, resten får man se som utmaningar och lösa eftersom.
 

Nu ska jag strax bege mig på ridning med Emma, hämta flickvän på busstation och plocka upp lånekille från basketen.
Efter det blir det Tacomiddag och fredagsmys.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0