Familjen samlad = fullt hus

I torsdags då jag handlade gjorde jag det lätt för mig och inhandlade ingredienser till barnvänliga rätter. Spagetti och köttfärssås, ris och korvstroganoff, pasta carbonara och tacorullar. Blev djupdykning i frysen och kylen för dagens middag som blev lax, potatis, lök och morötter i ugn som en pytt.
 
Vi har varit fattiga på bra kameror i helgen då Johanna glömde systemkameran hemma och min digitalkamera har slutat att gå ladda. Dessutom har min mobil gått sönder....men maken överaskade mig med en ny igår. Sjukt nöjd!
 
Fick lite tråkiga besked strax före helgen, ett var att mormor Astrid (farmor Ingers mamma) har somnat in lugnt och stilla vid 94 års ålder. Det andra rör mitt jobb och går inte att skriva om här, men det berör mig i hjärteroten.
 
Har dock njutit av familjen och kramat barnbarnen. Bäbismys och barnbarnsmys är underbart.
 
 
 
 
 
 
 
 Efter middagen i kväll vinkades det hej då, slängpussades och kramades det.
 
 
 
Elton fick feber och ville ine 
 
Nu har de åkt och de kanske är framme i Täby vid halv två i natt...
 
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0