Efter första advent

Det är så mycket känslor i omlopp så jag är helt slut! Ett drama med avundsjuka/känsla av orättvisa för någon utanför det här huset har jag ägnat många timmar till att försöka förstå och försökt hjälpa till att reda ut då jag blev indragen.
Inte nog med det, eller kanske på grund utav det så orkade jag inte vara pedagogisk, förstående och tålmodig gentemot morgontrötta barn i morse och de blev hemma från skolan.
Lycka är inte gratis, inte vänskap heller. Vi måste vårda våra relationer och uppmuntra varandra istället för att tala om hur fel vi är!?
 

Det blev först idag till middagen som första adventsljuset blev tänt och gardinerna i köket kom upp.
 

Unnade mig tulpaner från ICA och fick en klump imagen då jag hörde om yxdramat på min förra arbetsplats. Lisa missade dramat då hon var på lunch just då men stackars, stackars kassören!!
 
 
Idag blev det inte en jättebra dag, men får väl försöka ta nya tag imorgon, då kommer dessutom Rue hit igen.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0