Semestern och förändringar

Den här veckan har Jörgen börjat om efter sin semester och mitt uppdrag har gett mig mer tider att passa. Pontus sommarjobbar i stan och behöver skjuts på morgonen då vi inte får ihop det med buss på ett bra sätt.
Jag gillar då man får rutiner igen och hållpunkter, fungerar bäst då.
 
 
 
Verkar som om förändringar är på gång i mitt uppdrag till kommunen, spännande och lite oroande då man har så mycket känslor inblandade och känner empati.
Har lite annat att fundera på också, många människor runt ikring mig som har saker som bekymrar dem och mina tankar svävar ofta dit.
"Never ending story" fortsätter att "inte se" mig på sociala medier och det sårar såklart, men jag fattar...
Jag är glad åt min stora fina familj och stolt över de relationer vi har och de tillfällen vi ständigt skapar för att ses.
 

 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0