Hälsa till morfar

Jag skjutsade Pontus till Byske idag och han undrade om det blommade hos morfar än och jag svarade att ja och jag ska förbi och kolla till dem. Hälsa från mig blev Pontus snabba kommentar.
 
 
Tänk att det gått fyra och ett halvt år sedan jag sist pratade med pappa på riktigt insåg jag idag.
 
Att åren går påminns man om i Facebook flödet ibland och idag poppade den här bilden upp med upplysningen att det var sex år sedan.
 

Jag har planterat ner mina nya rosor idag och tagit bort tagetesen som ändå kommer att frysa snart.
 
 
Den är så extra fin den här rosen, blev kär i den och hoppas den klarar sig då den bara garanterades upp till zon 5.
 

Han också rensa runda hörnet vid altanen som var helt igentäppt av ogräs. Bara en efter bild.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0