Lisa är hemma igen

I gårkväll hämtade jag Lisa på flygplatsen efter att hon varit på resande fot i en månad. Lisa har varit till Japan och haft det kanonbra, men tyckte ändå det var skönt att komma hem igen.
 
Jag har fått äran att umgås med Lisa även idag då jag har inskolat henne lite i min vardag. Till helgen är det återigen dags för familjehemsdagarna på Medlefors och jag och Jörgen ska passa på att pausa från vår vardag och kommer då anlita Lisa som barnvakt.
 

Vi var en sväng till Byske för ett tandläkarbesök och passerade olycksplatsen vid Tallhammar. Ni som har Norran har läst där, men för er andra kan jag berätta att lastbilen väjde troligtvis för en björn och det gick trots allt bra för föraren.
Däremot hade lastbilen speciell last (koldioxid) och man behöver få fram en ny lastbil som man kan pumpa över koldioxiden till innan bärgning kan ske. Ska tydligen påbörjas ikväll.
 
Lisa önskade sig lax och potatis i ugn till middag och efter maten skjutsade jag hem henne igen.
 
 
Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0