Rester

Vilket fint väder vi har, det blåser visserligen, men solen skiner och det är inte speciellt kallt.
 
 
Har passat på att torka de fönster som jag har som inte går att torka inifrån.
 

Fönstren var inte så smutsiga, men runt om var det enormt mycket spindelväv och flugskit och vattnet blev riktigt smutsigt.
 

Blev nöjd över resultatet.
 

Gick ett varv i trädgården och fasineras av växtkraften, min Riddarsporre är på gång med sin andra blomning.
 
 
Har städat upp jourrummet ordentligt idag, torkat fönster, dammtorkat med dammsugare och våt trasa.
 
 
Det märks på så många områden att lillkille har flyttat.
Det jag reagerar mest på är hur sällan jag behöver laga mat.
Emma har varit hos kompis och ätit, Pontus likaså. Ingen äter lunch och resterna räcker då även till middag.
Ikväll blir det dock inte rester, för Jörgen ringde och undrade om vi skulle unna oss pizza till middag.
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0