Reflexion

 
Den här dagen har jag kämpat mig igenom kan man nog säga..
 
Det här inlägget blir kort och ändå med fokus på det positiva...har skrivit ett annat som kanske blir publicerat i framtiden eller till och med i morgon? Men hur som blir det inte nu!
 
Lyckades tvinga mig ut på promenad trots att morgonen var kaos och att jag helst av allt ville sova!
 
Det krävdes en kopp kaffe och enormt mycket vilja och en enorm kraftansträngning för att ta mig ut på en liten walkingrunda!
 
Första sträckan på Runkeeper var sådär, men andra etappen var på nio minuter som innebär att jag joggade en bra bit för att nå det resultatet. Sen stannade jag och fotade, vilket sinkade mina tider, men definitivt fyllde på "måbrakontot"
 
 
Jag hann reflektera väldigt mycket under min promenad, så pass mycket att jag inte hade hört ett endaste ord på min ljudbok och fick senare börja om från början...
 
Orkar inte mer just nu, men jag vet att jag kommer att orka dela med mig snart...
 
Förlåt flummigt inlägg..
 
Kram.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kvisten

Kram på dig. Hör av dig om du vill prata träffas eller nå. Du vet var jag finns ❤️

2016-09-28 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0