En till ny kråkfågel

Jag älskar mitt fågelbord och idag såg jag en för mig ny kråkfågel och givetvis googlade jag den. Nötkråka är dess namn.
 
     
 
Jag och lillkille har varit iväg till Kåge och inhandlat massa ingredienser för att kunna baka och tillaga en del tilltugg inför kommande kalas.
 
En kaka är bakad i afton..
 

Jag rullade även ihop rökt lax till rullar med pepparrotsost och spenat emellan och la in i frysen.
 
Lisa har ätit middag med oss ikväll och just nu sitter hon uppkrupen i soffhörnet med en bok. Lisa är så duktig på att ringa och bjuda in sig själv emellanåt, vilket jag uppskattar i massor då jag själv är dålig på att höra av mig.
 
 
Nu ska jag gå och begrava laxsidan jag handlade tidigare idag, det har jag glömt bort. Sen blir det kväller..

Kram.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0