Dagarna går

Det var någon/några som sa att luften nog skulle gå ur mig efter min femtio-årsdag och det blev verkligen så. Inte på något negativt sätt, men poff så tog energin/lusten slut.
Har tillåtit mig att bara vara och att ta det lugnt, så lugnt det nu kan bli med en två-åring i huset;)
 
 
Igår fick jag besök av en mycket kär vän och vi surrade bort mest hela dagen. Kvällen försvann också på samma sätt då vi återupptog delar av "juntan" som vi hade då barnen var mindre. Tänk vad samtalsämnena har förändrats med åren, förut var det småbarnssnack och nu så många andra ämnen som avhandlades. Vi kom in på ämnet hur vi eventuellt förändras då vi blir "tant" och lustigt nog skrev Magdalena Graaf om det i sin blogg idag och delade denna länk:
 
https://maltesmammablog.wordpress.com/2016/10/21/medelalderskris/
 
Har plockat saker på rätt plats här hemma idag, tvättat och fixat med mina buketter. Snittat om så de håller sig bättre och längre.
 

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0