Att planera

Nu har vi landat i att vara fem i familjen igen, bakat in vår lilla nya vän i våra rutiner med hänsyn till hans behov och det börjar kännas som vanligt här hemma igen.
Det svåra med att vara jourhem är att ingenting är för alltid och att planera framåt blir en utmaning, men troligtvis blir han kvar här någon vecka till i varje fall.
I slutet av nästa vecka kommer jag att flyga ner till Stockholm, faktiskt på Pontus födelsedag, så det blir till att fira honom dagen före istället.
 
I mitt huvud försöker jag också lägga upp en planering på hur mat, bak och städning ska fixas och hinnas med inför min femtioårsdag, som närmar sig med stora kliv känner jag...
Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0