Ur balans och sjukdomar

Livet tuffar på, jag är inte riktigt i balans, knaggligheterna på livets väg påverkar mig mycket just nu.
Jag bär på mycket oro, känner mig otillräcklig som mamma.
Når inte riktigt fram till att få till de förtroliga samtalen, kommer jag för nära, berör jag något som är känsligt så backar den ena och den andre blir arg.
Trots de erfarenheter jag bär på så är det här en ny och annorlunda upplevelse och det känns ofta som om min kärlek till dem inte räcker.
 
Emma är sjuk på riktigt på riktigt länge. Feber och ont i halsen. Pontus hämtades hem från UG i går efter ett samtal från ledare om att han hade kräkts.
Kläder tvättades, sonen tvättades och bäddades ner i sängen.
 
Jag och Jörgen hade vår sista familjehemsutbildning igår. Det kommer att kännas lite tomt. Några av oss åt lunch tillsammans efteråt och vi bestämde att försöka hålla ihop den här gruppen och få till några träffar framöver.
 

Hur går det med mina promenader då? Det går inte bra! Det blir liksom inte av i den utsträckning jag måste. Ska försöka gå ut nu i det krispiga vädret, det är sol och kallt.
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0