Ta hand om sig själv

Nu passerade det ett par dagar igen innan något blev skrivet här och vad har jag gjort under tiden?
 
Besökte pappa en tidig morgon och städade till på hans grav, satte dit nya ljus också fast de gamla inte riktigt var uppbrunna. pippifåglarna hade ramlat ner och frusit fast bakom stenen men jag fick loss dem.
 

Satte de nästan nedbrunna ljusen utanför...
 

Har varit på avlastningssamtal hos kära Vivianne för jag kände att livet bombarderade mig från alla håll.
Är lite sur på skolan och tycker de hade kunnat hjälpa mitt barn lite mer...
Men att dela med eller lasta av sina känslor hos Vivianne hjälper och hon ger så goda råd.
 
Jag fortsätter att ta hand om mig fysiskt så gott det går och nu har det börjat ge lite resultat på vågen. Igår var jag iväg och myste med mina goa vänner men först stretade jag mig runt byn och fick ihop en 4 kilometers promenad.
 
Idag har jag en hängig Lilleman som gnäller ganska mycket men vi har ändå lyckats ganska bra med städning före lunch. Storstädade toan nere och renbäddade vår säng.
Till lunch blev det silltallrik igen för mig och rester till lillkille.
 

Efter lunch åkte jag ner till stan och handlade med svärmor därav blev det helghandling på ICA Kvantum.
Skönt att komma ut en stund för mig och för lillkille blev det chans att vila lite i bilen.
 
Hur gick det med snön gå? Idag regnar det och det har slaskat i några dagar..
 
 
Kram.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0