Resor

I dag är det bara 41 dagar kvar tills vi reser till Dominikanska Republiken. Har svårt att fatta hur fantastiskt lyckligt lottad jag är som fått ihop den här planerade resan. Tydliga målbilder är bra att ha.
 

Har i flera år funderat på att boka in mig på en hälsoresa, en resa enbart för mitt eget välbefinnandes skull. Det som delvis hindrar mig är tankarna på att jag prioriterar för egoistiskt.
Funderar trots det på att boka in mig på en resa i mars som har det koncept jag önskar. Promenader, yoga, hälsosam mat, föreläsningar och peppning utav ingen mindre än Ulrika Davidsson.
Jag har fått en del pengar nu när jag fyllde år, dessutom har jag lite sparat.
Får helt enkelt fundera vidare och ventilera det mer med min man.
Vet att då mars infinner sig så kommer jag att behöva det här brejket i mitt liv...
 
https://ulrikaskickstart.se/halsoresor/playa-de-palma-mallorca/
 
Kram.

Kommentarer
Postat av: Giraffen

Det tycker jag absolut du ska unna dig! DET ÄR DU VÄRD ❤️

2016-11-16 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0