Nu känns det bättre igen

Haft en bra dag och peppar, peppar så har vi hittat en bra lösning på den senaste händelsen och på sonens skolgång så den fungerar sista månaden här innan jul. Blev ett bra möte med rektorn idag.
Inte något ont som inte har något gott med sig.
Känner att det resulterade i en bättre relation oss emellan och blev påmind om hur fin, känslosam och omtänksam kille han faktiskt är. 
Åkte och handlade med mina lånekillar idag och fick frågan "Vad skulle du göra om du visste att du skulle dö om tjugo timmar?"
Hemsk tanke! Men ganska snart insåg jag att upplevelser för egen del tappade betydelse...
Men jag skulle definitivt ägna tiden till min familj och tokbomba dem med kärlek inför framtiden. Plantera in i deras hjärtan om hur fina människor dom är och att de ska tro på sig själva. 
 
Kanske skriva födelsedagskortshälsningar till dem ett för varje födelsedag de förhoppningsvis har kvar.
 
....now and forever.
 
 
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0